26 stycznia 2009 11:49 | ID: 13254
26 stycznia 2009 11:58 | ID: 13255
26 stycznia 2009 12:14 | ID: 13256
26 stycznia 2009 12:30 | ID: 13259
26 stycznia 2009 19:34 | ID: 13264
26 stycznia 2009 19:48 | ID: 13266
W ostatnich latach "Biedronka" zainwestowała w tzw. public relations. Reklamy w TV, gazetki przełamujące opinie o wyzysku pracowników, przedstawiające dyskont jako wymarzone miejsce pracy. Ale przede wszystkim poprawiła się jakość dostępnych produktów. Poza tym jeśli mam uprzedzenia do produktów z logo dyskontu, zawsze mogę kupić "normalny", ogólnorynkowy produkt. Najczęściej taniej. Chociaż zgadzam się z Soplem - również mam swoje ulubione sklepiki, których nikt i nic nie przebije...
26 stycznia 2009 22:34 | ID: 13277
27 stycznia 2009 19:21 | ID: 13315
27 stycznia 2009 21:01 | ID: 13324
28 stycznia 2009 09:28 | ID: 13357
28 stycznia 2009 21:10 | ID: 13406
30 stycznia 2009 10:16 | ID: 13492
Nie masz konta? Zaloguj się, aby tworzyć nowe wątki i dyskutować na forum.