Ale się uśmiałam jak ten tytuł przeczytałam...
Agencja Red8 Advertising jest odpowiedzialna za kreację najnowszej telewizyjnej kampanii reklamowej marki Karmi z portfolio Carlsberg Polska. Spot telewizyjny ma charakter wizerunkowy i skierowany jest do spełnionych, ambitnych kobiet, które godzą życie zawodowe z prowadzeniem domu. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD Media Direction.
Spot telewizyjny skierowany jest do kobiet powyżej 35 roku życia i został zrealizowany z przymrużeniem oka. Miotła, symbol związany z sabatem czarownic, została metaforycznie przedstawiona jako narzędzie służące bohaterce i jej koleżankom do przeniesienia się ze świata rzeczywistego do magicznego ogrodu.






Jutro se kupie ....


- a ja pijam tylko te "cudeńko" odkąd pojawiło się na naszym rynku...



A, że jestem czarownicą (a raczej wiedźmą) to wiem już od dawna. Mój kochany mi to ciągle powtarza.
