Uporczywe telefony - Forum
Znajdź nas na

Tworzymy społeczność rodziców

Wątek

Uporczywe telefony

21odp.
Strona 1 z 2
Odsłon wątku: 3510
Użytkownik usunięty
    • Zgłoś naruszenie zasad
    28 lutego 2012, 14:17 | ID: 753317

    Dzisiaj jest jakiś dziwny dzień.
    Od samego rana odbieram telefony od konsultantów telefonicznych. Chcą mi sprzedać: ubezpieczenie grupowe, ubezpieczeni indywidualne, przedstawić ofertę na materiały biurowe, zaprosić na szkolenie, sprzedać reklamę w internecie itd. Mam już tego dosyć. Ile można? Rozumiem, że to ich praca. Jednak dajcie innym normalnie pracować! 8 telefonów w tego typu sprawach w ciągu  6 godzin to lekka przesada. Już nawet nie chce mi się tym ludziom tłumaczyć, że nie jestem zainteresowana.

    Użytkownik usunięty
      1
      • Zgłoś naruszenie zasad
      28 lutego 2012, 14:24 | ID: 753321

      Ale tak próbują zagadywać, żeby tylko się nie wyłączyć, kto ich tego uczy?

      Avatar użytkownika oliwka
      oliwkaPoziom:
      • Zarejestrowany: 18.04.2008, 22:57
      • Posty: 161880
      2
      • Zgłoś naruszenie zasad
      28 lutego 2012, 14:28 | ID: 753324

      Ja mam sporo telefonów {#phone_mobile}z ofertami różnego rodzaju spotkań ale wiem co jest grane i od razu mówię: NIE - dziękuję, nie jestem zainteresowana i odkładam słuchawkę.

      Avatar użytkownika Dunia
      DuniaPoziom:
      • Zarejestrowany: 10.03.2011, 16:24
      • Posty: 18894
      3
      • Zgłoś naruszenie zasad
      28 lutego 2012, 14:35 | ID: 753326
      aguska798 (2012-02-28 15:24:02)

      Ale tak próbują zagadywać, żeby tylko się nie wyłączyć, kto ich tego uczy?

      Uczą się tego na szkoleniach. A jest to ich praca. Jeżeli nie ma innej , to ludzie chwytają się każdej. Oni rozmowę przeprowadzają w bardzo grzeczny sposób, więc ja im grzecznie odmawiam, że nie jestem zainteresowana. A tak nawiasem mówiąc, to mam telefon stacjonarny wyłączony, a wtyczkę wkładam gdy sama chcę zadzwonić.

      Avatar użytkownika Marietka
      MarietkaPoziom:
      • Zarejestrowany: 29.01.2012, 20:55
      • Posty: 28005
      4
      • Zgłoś naruszenie zasad
      28 lutego 2012, 15:01 | ID: 753339

      do meza mojego dzwoni pani i mu wciska fotel ale co i jak  nie chce powiedziec przez tel tylko sie umowic na spotkanie.

      Avatar użytkownika kwadracik
      kwadracikPoziom:
      • Zarejestrowany: 16.01.2011, 15:14
      • Posty: 11242
      5
      • Zgłoś naruszenie zasad
      28 lutego 2012, 15:10 | ID: 753345
      oliwka (2012-02-28 15:28:51)

      Ja mam sporo telefonów {#phone_mobile}z ofertami różnego rodzaju spotkań ale wiem co jest grane i od razu mówię: NIE - dziękuję, nie jestem zainteresowana i odkładam słuchawkę.


      Masz racje,ja tez tak robie i nie wdaje sie w niepotrzebną dyskusję.

      Avatar użytkownika anna07
      anna07Poziom:
      • Zarejestrowany: 15.01.2011, 19:28
      • Posty: 8123
      6
      • Zgłoś naruszenie zasad
      28 lutego 2012, 16:34 | ID: 753360
      oliwka (2012-02-28 15:28:51)

      Ja mam sporo telefonów {#phone_mobile}z ofertami różnego rodzaju spotkań ale wiem co jest grane i od razu mówię: NIE - dziękuję, nie jestem zainteresowana i odkładam słuchawkę.

      Robię tak samo jak Grażynka.

      Avatar użytkownika monaaa71
      monaaa71Poziom:
      • Zarejestrowany: 28.01.2009, 07:46
      • Posty: 28735
      7
      • Zgłoś naruszenie zasad
      28 lutego 2012, 16:47 | ID: 753370
      aguska798 (2012-02-28 15:24:02)

      Ale tak próbują zagadywać, żeby tylko się nie wyłączyć, kto ich tego uczy?

       

      uczą na szkoleniach,długich kończących się egzaminami...

      pomyślicie,że jestem niekulturalna,ale jeśli w słuchawce słyszę "dzień dobry,dzwonię z firmy..." mówiąc "nie,dziękuję" odłączam się. szkoda czasu mojego i ich

      Użytkownik usunięty
        8
        • Zgłoś naruszenie zasad
        28 lutego 2012, 17:34 | ID: 753388

        Do nas też dzwonią :(

        Użytkownik usunięty
          9
          • Zgłoś naruszenie zasad
          28 lutego 2012, 18:47 | ID: 753417

          Do mnie wczoraj zadzwonila pani z oferta ubezpieczenia posagowego dla dziecka. Po czym grzecznie pani wytlumaczylam ze maz tylko pracuje i mamy jedna pensje to pani mi glowy nie zawracala. Przeprosila i zyczyla milego dnia:).

          Niestety konsultanci telefonicnzi maja bardzo niewdzieczna prace a na szkoleniach sa "tresowani", jak rozmawiac i jak nie dac sie sprowokowac jak np.za dzownia do kogos a ktos na wtsepie zezwie ich od najgorszych. Wspolczuje im i sobie, jak tak wydzwaniaja do mnie po raz enty.

          Avatar użytkownika Alina63
          Alina63Poziom:
          • Zarejestrowany: 26.01.2010, 18:21
          • Posty: 18946
          10
          • Zgłoś naruszenie zasad
          28 lutego 2012, 19:08 | ID: 753424

          przerywam taką rozmowę ...

          Avatar użytkownika anetaab
          anetaabPoziom:
          • Zarejestrowany: 20.02.2011, 19:09
          • Posty: 13427
          11
          • Zgłoś naruszenie zasad
          28 lutego 2012, 19:34 | ID: 753428

          Na stacjonarnym nie odbieram żdnych połączeń od zastrzeżonych numerów!

          Avatar użytkownika hitydladzieci
          • Zarejestrowany: 02.01.2012, 18:26
          • Posty: 75
          12
          • Zgłoś naruszenie zasad
          28 lutego 2012, 20:35 | ID: 753457

          Ja też przerywam bo szkoda mojego i ich czasu. kiedyś zdecydowanie więcej odbierałam takich telefonów, a teraz pojawiają się sporadycznie :)

          Użytkownik usunięty
            13
            • Zgłoś naruszenie zasad
            29 lutego 2012, 12:04 | ID: 753755

            Ostatnio zadzwoniła babka, która chciała abym "przedłużyla" umowe na reklamę firmy w europejskiej bazie firm i przedsiębiorców. Pani twierdziła, że mamy u nich reklamę od roku i w tym czasie aż 2000 razy reklama przekierowała ruch na stronę pracowni mojego męża. Grzecznie poprosiłam, aby Pani zadzwonila w poźniejszym terminie gdyż nie pamiętam abyśmy mieli u nich reklamę i musze wszystko sprawdzić. Pani więcej nie zadzwoniła. Dlaczego? Po pierwsze nigdy nie zamawialiśmy u nich żadnej reklamy. Po drugie na ich stronie nie mogłam znaleźć naszej pracowni a ponoć było 2 tys. przekierowań, więc minimum te 2 tys osób musialo ją widzieć. Po trzecie nie mamy żadnej strony internetowej, więc nie wiem gdzie niby było to przekierowanie?

            Rozumiem gdy ktoś dzwoni i zachęca do kupna, skorzystania z jakieś usługi itp. Ale w tak perfidny sposób naciagać klientów, wmawiając im coś co nie jest prawdą? Ciekawe ile osób nabierze się na takie naciaganie, zawrze umowę przez telefon a póxniej będzie musiało płacić rachunki.

            Avatar użytkownika oliwka
            oliwkaPoziom:
            • Zarejestrowany: 18.04.2008, 22:57
            • Posty: 161880
            14
            • Zgłoś naruszenie zasad
            29 lutego 2012, 12:14 | ID: 753764

            A ostatni telefon  dotyczył jakiegoś spotkania, na którym mieli w prezencie dawać marynarki mężom...{#kwasny} Już do tego stopnia się posuwają, chyba im kosmetyków zabrakło {#lol}  Ja tam dalej przerywam , dziękuje i odkładam słuchawkę.

            Avatar użytkownika Marietka
            MarietkaPoziom:
            • Zarejestrowany: 29.01.2012, 20:55
            • Posty: 28005
            15
            • Zgłoś naruszenie zasad
            29 lutego 2012, 12:16 | ID: 753766

            moja babcia juz im nie szczędzi- jedzie tekstem - a sp... e i tyle.
            tak juz nie pomagalo grzeczne mowienie ze- NIE DZIEKUJEMY.... 

            Avatar użytkownika tasieq
            tasieqPoziom:
            • Zarejestrowany: 12.02.2012, 11:26
            • Posty: 149
            16
            • Zgłoś naruszenie zasad
            29 lutego 2012, 13:27 | ID: 753813

            Miałam sytuację, że mimo odmowy jedna firma właściwie codziennie do mnie dzowniła mimo odmowy i to z numeru zastrzeżonego. Z racji pracy i posiadania służbowego telefonu, gdy nie wiem kto dzwoni odbieram, bo to może być klient. W końcu tak mnie zirytowali, że zaczęłam rozmowę od pytania czy jest ona nagrywana po czym poinformowałam Panią, że nie życzę sobie przetrwarzania moich danych do celów marketingowych przez ich firmę. Efekt natychmiastowy :)

            Avatar użytkownika Sonia
            SoniaPoziom:
            • Zarejestrowany: 06.01.2010, 15:15
            • Posty: 112855
            17
            • Zgłoś naruszenie zasad
            29 lutego 2012, 17:17 | ID: 753889

            Ja takim konsultantom mówię krótko NIE i bardzo dziękuj,ę za telefon i odkładam słuchawkę.

            Avatar użytkownika Kamila2010
            Kamila2010Poziom:
            • Zarejestrowany: 14.06.2010, 21:25
            • Posty: 10745
            18
            • Zgłoś naruszenie zasad
            29 lutego 2012, 21:01 | ID: 754011

            Na domowy nie dzwonią a jak dzwonią to Nas nie ma w domu,zwykle dopiero po 16 ktoś jest.


            Jak dzwonią do biura mam wyuczoną "śpiewkę".Jak odbieram tel."Szefowej w tej chwili nie ma,ja nie mogę podejmować takich decyzji,Do usłyszenia.

            To nic że szefowa(siostra),siedzi obok.:))

            Co do przedłużania nieistniejącej umowy też się u Nas zdarzają takie telefony.

            Avatar użytkownika halszka
            halszkaPoziom:
            • Zarejestrowany: 04.11.2010, 08:18
            • Posty: 2629
            19
            • Zgłoś naruszenie zasad
            29 lutego 2012, 21:23 | ID: 754025

            Takich połaczeń z poza listy kontaktów nie odbieram

            A jesli jest ktos uporczywy i dzwoni dwa razy to proszę Jakuba żeby odebrał ....z dziećmi nie dyskutują!!

            Avatar użytkownika gosia090307
            gosia090307Poziom:
            • Zarejestrowany: 09.11.2010, 15:20
            • Posty: 466
            20
            • Zgłoś naruszenie zasad
            5 marca 2012, 22:59 | ID: 755854
            halszka (2012-02-29 22:23:42)

            Takich połaczeń z poza listy kontaktów nie odbieram

            A jesli jest ktos uporczywy i dzwoni dwa razy to proszę Jakuba żeby odebrał ....z dziećmi nie dyskutują!!

            dobry  pomysł :)

             mnie tym bardziej denerwuja takie telefony bo mieszkam w uk i mam dodatkowy telefon z polskim numerem  do kontaku z rodzinka ( który leży i jest tylko do odbierania sms-ów)  nie mam tam wpisanego zadnego numeru i jesli juz sie zdarzy, ze ktoś dzwoni to spontanicznie odbieram i wtedy słysze jakas reklame albo ze to z banku o jakis super kredyt - rozłączam sie odrazu dziekujac a póżniej jestem zła, ze odbierałam bo jak ktoś do mnie dzwoni z zagranicy to mi też pieniądze z konta uciekaja :(