Artykuł promocyjny Opublikowany przez: Reklama Familie.pl Redakcja 2023-05-23 16:54:34
Autor zdjęcia/źródło: mat. partnera artykułu
Najważniejsze jest, żeby wybrać odpowiednie miejsce do pracy. Optymalnie byłoby, gdyby było to pomieszczenie z oknem, dzięki czemu będzie dostępne naturalne światło. Jeśli jednak nie masz takiej możliwości, warto zwrócić uwagę na miejsce, w którym jest najmniej hałasu i ruchu. Zagospodaruj przestrzeń z użyciem małego biurka, które możesz znaleźć tutaj: https://domowanie.pl/1097-biurka-male, warto skorzystać z mebli dobrej jakości, które dodatkowo będą idealnie pasować do wnętrza. Dzięki temu, że dostosujesz je do swoich potrzeb i wymiarów pomieszczenia, zajmą jak najmniej miejsca. Pamiętaj także o odpowiednim oświetleniu – zarówno naturalnym, jak i sztucznym.
Jeśli masz mało miejsca, warto poszukać kreatywnych rozwiązań. Możesz na przykład zainwestować w małe, przenośne biurko, które po złożeniu zajmuje niewiele miejsca, a po rozłożeniu pozwala na pracę. Innym rozwiązaniem jest zastosowanie składanego biurka, które po złożeniu można schować za szafą lub zawiesić na ścianie. Pamiętaj, że minimalizm jest Twoim przyjacielem! Staraj się trzymać tylko niezbędne przedmioty, które są potrzebne do pracy. Dzięki mniejszej ilości rzeczy na biurku będziesz mieć więcej miejsca do pracy!
Kącik do pracy zdalnej powinien zawierać kilka podstawowych elementów, które ułatwią Ci pracę i zapewnią komfort. Niezwykle ważnym elementem jest odpowiednie krzesło, które będzie wygodne i ergonomiczne. Dzięki temu, że będziesz mieć odpowiednią pozycję ciała podczas pracy, unikniesz bólu pleców i kręgosłupa. Odpowiednie oświetlenie jest kluczowe dla komfortu pracy. Zaleca się zarówno naturalne światło, jak i sztuczne. Najlepszym wyborem będzie biała barwa światła, która sprzyja koncentracji oraz skupieniu, dlatego będzie idealnym rozwiązaniem do pracy z domu.
Kolejnym ważnym elementem jest przestrzeń na przechowywanie. Może to być regał, półki, szuflady, komoda czy skrzynki na dokumenty, które pozwolą na utrzymanie porządku i łatwy dostęp do potrzebnych do pracy przedmiotów. Osobiste akcesoria, takie jak kalendarz, notatnik, długopis czy kubek z ulubionym napojem, mogą pomóc w skupieniu się i zwiększeniu produktywności.
Jeśli już masz podstawowe elementy potrzebne do pracy przez 8 godzin. Skoncentruj się teraz na dodatkach, które pozwolą Ci poczuć się przygotowanym. Zaopatrz się w podnóżek, rozgałęźnik gniazd, żeby móc podłączyć kilka urządzeń jednocześnie, matę lub poduszkę z odkształcającym się wypełnieniem. Dobrym pomysłem jest zawieszenie zielonego obrazu lub rośliny doniczkowej na stanowisku pracy, by odrywać wzrok od monitora i ukoić zmęczone oczy patrząc na naturalną zieleń.
Optymalna temperatura do pracy w biurze powinna wynosić między 18 a 21 stopni, a wilgotność powietrza powinna być utrzymywana na poziomie 40%. Oczywiście te parametry są mierzone w budynkach biurowych, ale możemy starać się dostosować do tych standardów w miarę możliwości. Jesteś więc gotów na aranżację swojego własnego kącika do pracy?
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.