Artykuł promocyjny
Opublikowany przez:
Reklama Familie.pl
Redakcja
2025-11-17 11:45:51
Autor zdjęcia/źródło: mat. prasowe, Agnes Frankel, Joanna Sokołowska-Pronobis, Olivia Roumain
Skuteczna pielęgnacja to nie trend, ani slogan to nauka w służbie piękna – udowodniło to spotkanie „Meeting with Science”, podczas którego inicjatorka spotkania dr n. med. Agnes Frankel oraz Olivia Roumain, międzynarodowa ekspertka i główny szkoleniowiec marki Revision Skincare pokazały, że prawdziwe efekty w pielęgnacji zaczynają się tam, gdzie kończą się marketingowe obietnice, a zaczyna rzetelna wiedza, rygorystyczne badania kliniczne i pasja do tworzenia kosmetyków, które naprawdę działają.
Spotkanie prasowe w restauracji Primitivo Kuchnia & Wino otworzyła dr n. med. Agnes Frankel, lekarka medycyny estetycznej i anti-aging, właścicielka Dr. Frankel’s Clinic w Warszawie. Ekspertka podkreśliła, że skuteczna pielęgnacja to proces oparty na wiedzy medycznej i zrozumieniu biologii skóry.
„Skóra jest jak sukienka na cale życie – musi być doskonale skrojona od środka. Dla mnie skuteczna pielęgnacja to nie tylko przyjemność, ale biologia, która działa. To kosmetyki, które rozumieją potrzeby skóry – aktywizują fibroblasty, wzmacniają barierę, przywracają równowagę mikrobiomu. (…) łączymy je z terapiami medycznymi tak, by każda warstwa skóry „pracowała" w synergii. Bo piękno to nie przypadek — to wynik nauki, konsekwencji i dobrze dobranych składników. Dla mnie idealna pielęgnacja to taka, która nie udaje efektu zabiegu — tylko go wspiera, przedłuża i wzmacnia.” – mówi dr Agnes Frankel.
Podczas spotkania dziennikarze mieli okazję poznać filozofię amerykańskiej marki Revision Skincare®, która od ponad 20 lat rewolucjonizuje profesjonalną pielęgnację skóry, łącząc badania kliniczne z najwyższą jakością składników.
Martyna Baczyńska, z Wings Loveliness, wyłącznego dystrybutora Revision Skincare powiedziała:
„Naszą ambicją jest, by polskie kliniki i gabinety mogły oferować klientkom produkty, które naprawdę działają – oparte na badaniach, a nie obietnicach. Revision Skincare to marka, która łączy innowację z odpowiedzialnością wobec skóry”
Gościem specjalnym spotkania była Olivia Roumain, międzynarodowa ekspertka i główny szkoleniowiec marki Revision Skincare. Olivia zaprezentowała globalne trendy w pielęgnacji i opowiedziała o kluczowym produkcie marki – C+ Correcting Complex 30%, który jest jedynym na świecie produktem zawierającym 30% witaminę C w najstabilniejszej i najskuteczniejszej formie czystego askorbinianiu THD oraz technologię MelaPATH. C+ Correcting Compelx 30% wykorzystując zaawansowaną technologię stabilizacji witaminy C rozjaśnia przebarwienia, wspiera mikrobiom, odmładza, chroni przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, regeneruje utlenione witaminy C i E, przywracając im aktywność oraz zwiększa poziom glutationu.

„Obecnie najsilniejsze są te trzy trendy ze Stanów Zjednoczonych, które wpływają na Europę, czyli szybka ekspansja domowych, „profesjonalnych" urządzeń (LED, mikroprądy, małe urządzenia RF), odchodzenie od wypełniaczy wolumetrycznych w stronę biostymulujących/regeneracyjnych iniekcji oraz długoterminowych metod przebudowy skóry, pielęgnacja uwzględniająca mikrobiom i długofalowe zdrowie skóry.” – podkreśliła Olivia Roumain.
Dr Agnes Frankel pytana o radę dla kobiet, które chcą zachować młodość skóry powiedziała:
„Zacznij od poznania swojej skóry. Nie tej z reklamy, tylko tej prawdziwej – ze jej codziennymi potrzebami, mikrobiomem, hormonami. Wybierz pielęgnację, która nie obiecuje cudów, tylko działa z w zgodzie fizjologią Twojej skóry. Regularność, ochrona przed UV, regeneracja – to prawdziwe sekrety młodości. I jeszcze jedno: nie bój się korzystać z wiedzy specjalistów. Dziś najlepsze efekty daje współpraca: lekarz i indywidualnie dobrane zabiegi plus świadoma pielęgnacja.
Goście mieli okazję przetestować produkty Revision Skincare, porozmawiać z ekspertkami i poznać ich filozofię od kulis.
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.
Nie masz jeszcze konta na familie.pl?
Załóż je już teraz!