Artykuł promocyjny Opublikowany przez: Monika C. 2019-12-18 10:25:08
Autor zdjęcia/źródło: Wizerunek firmy w sieci, mat. pras. partnera
Zanim marka zyska pozytywny wizerunek i stanie się rozpoznawalna, potrzeba więc czasu i odpowiednich działań. Jeśli jesteś zainteresowany strategią skupioną na kreowaniu świadomości marki wśród potencjalnych klientów, postaw na pozycjonowanie stron.
Każdy użytkownik internetu mniej lub bardziej precyzyjnie wpisuje w Google hasła, związane z jego zainteresowaniami lub potrzebami. Z wyszukiwarki korzystamy, gdy chcemy znaleźć odpowiedź na pytanie, otrzymać poradę upewnić się w jakimś przekonaniu lub dowiedzieć czegoś, co do tej pory było dla nas niewiadome. Na to, co zobaczymy po wciśnięciu przycisku Enter, wpływa między innymi pozycjonowanie stron. Są to zabiegi, prowadzone w obrębie strony internetowej oraz poza nią, prowadzące do zwiększenia pozycji witryny w wynikach wyszukiwania.
Szukając czegoś w Google, większość internautów nie traci czasu na przeglądanie kolejnych stron. Zamiast tego, zadowalają się oni zawartością, prezentowaną na topowych pozycjach. Oczywiście im wyżej, tym lepiej – strony ukazujące się w TOP3 są najliczniej odwiedzane. Analogicznie to, co pokazuje się daleko na dole, nie przyciąga uwagi użytkowników sieci. Nic więc dziwnego, że pozycjonowanie stron stało się ostatnio jedną z bardziej skutecznych form promocji internetowej. Będąc wysoko w Google, można bowiem spodziewać się dużego ruchu na stronie. Ten szybko przełoży się na sprzedaż, a "efektem ubocznym" całego procesu będzie zakorzenienie się marki w świadomości konsumentów. Dążenie do zajęcia wysokiej lokaty w wynikach wyszukiwania, stanowi w dzisiejszych czasach nadrzędny cel przedsiębiorcy, który chce wybić się na rynku ze swoim biznesem. Jest to dla niego szczególnie opłacalne, ponieważ pozycjonowanie stron zapewnia długofalowe efekty, które zamiast słabnąć, z czasem nabierają mocy.
Kiedy już Twoja strona www zacznie pokazywać się w Google, będziesz musiał podjąć działania, prowadzące do zatrzymania u siebie klienta. Same odwiedziny na stronie to za mało – internauta musi jeszcze uznać, że zaprezentowana oferta lub sprzedawane produkty przewyższają te, jakie znalazł u konkurencji. Atrakcyjne rabaty czy programy lojalnościowe to tylko przykłady sposobów promocji, uwielbianych przez konsumentów. Naturalnie należy dopasować je do rodzaju prowadzonej działalności i konsekwentnie realizować, pozyskując tym samym nowych, stałych klientów.
W tym wszystkim nieoceniona może okazać się pomoc profesjonalnej firmy. Przykładem takiego miejsca jest Agencja ESEO, w której specjaliści świadczą usługi, związane z pozycjonowaniem stron dla klientów z wielu branż. Jeśli zamierzasz budować wizerunek swojej marki w sieci, zacznij od konsultacji z ekspertem z renomowanej agencji, która od lat działa w świecie SEO. W ten sposób zyskasz kompleksową opiekę nad Twoją stroną internetową i dasz jej realną szansę na zajęcie pozycji w topie.
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.