Targi Czas Dziecka – działo się, działo! - Artykuł
Znajdź nas na

Polub Familie.pl na Facebooku

Poleć link znajomym

Targi Czas Dziecka – działo się, działo!

W tym roku na stoiskach zaprezentowało się 146 wystawców. W zeszłym roku było ich 71. Oprócz polskich przedstawicieli branżowych można było spotkać gości z Niemiec, Czech, Słowacji, Ukrainy, Litwy, Rosji, Francji, Hiszpanii i Grecji. Największą grupę klientów zagranicznych stanowili przyjezdni ze wschodu – około 70%.

Targi Czas Dziecka – działo się, działo!

Autor zdjęcia/źródło: Targi Czas Dziecka 2013

IV Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka CZAS DZIECKA to najlepsze miejsce na prezentację tego co „służy” dziecku, produkowane jest dla niego i z myślą o jego potrzebach.

Targi CZAS DZIECKA, które odróżnia od innych podobnych imprez ich biznesowy charakter, to największe branżowe wydarzenie w Polsce. Przyczynili się do tego wystawcy, wśród których znalazło się wiele znanych firm i marek oraz rekordowa liczba 2500 fachowych zwiedzających - grupą docelową tej wystawy są osoby z branży producentów, importerów, właścicieli sklepów oraz sprzedawców.

To właśnie tej grupie – fachowcom z branży – dedykowane są 2 pierwsze targowe dni. Trzeci dzień był otwarty dla szerokiej grupy odwiedzających: rodziców, przyszłych rodziców i dzieci.

Ostatniego dnia imprezy, przewidzianych było mnóstwo atrakcji. Dzieci mogły spędzić czas bawiąc się samochodzikami, dużymi klockami, szaleć na dmuchanych zamkach a także uczestniczyć w warsztatach plastycznych.

Ponadto Klub Mam przygotował wyjątkowe zajęcia zarówno dla rodziców jak i dzieci – tworzenie zabawek recyklingowych, zajęcia multisensoryczne – dotykowe, słuchowe, węchowe, smakowe.

Z myślą o rodzicach zaplanowano porady położnej, psychologa, coatcha rodzicielskiego a także pokaz i warsztaty bezpiecznego noszenia w chustach i nosidłach miękkich. Tego dnia targo odwiedziło 3 500 rodziców i dzieci.

Zatem w sumie targi CZAS DZIECKA przez trzy dni zwiedziło aż 6000 osób!

- Kielce stały się w tym roku miejscem spotkań naszej branży, ale nie tylko pod względem ekonomicznym, handlowym, biznesowym, pragmatycznym.

Chodzi o miejsce, które integruje środowisko, gdzie przyjeżdża się nie tylko na kontraktacje, ale również po to, żeby spotkać się ze znajomymi, porozmawiać o interesach, ale również o ciekawostkach i nowinkach w środowisku – podsumowała Aldona Matla, menadżer targów w Branży Dziecięcej.

Poza ekspozycją produktów te targi to również szkolenia i spotkania branżowe. Wśród nich w 2013 roku znalazły się się m.in. takie tematy jak e-handel.

Uczestnicy warsztatów dowiedzieli się, jak łączyć sprzedaż internetową z prowadzeniem tradycyjnego sklepu, jakimi metodami analizować konkurencję działającą w sieci i które cechy pozwalają wyróżnić się w internecie.

Prelegenci omówili również najczęściej powtarzające się błędy popełniane przez osoby rozpoczynające handel online.

Osobom chcącym zgłębić tajniki e-sprzedaży polecaliśmy również dzień drugi, który to dotyczyć będzie przede wszystkim zagadnień związanych z korzystaniem z konkretnych narzędzi, takich  jak porównywarki cen, aukcje internetowe i newslettery.

Omówione zostały również wyniki badania procesu zakupowego w polskich e-sklepach, prowadzonego metodą eye tra-ckingu (polegającą na śledzeniu ruchów gałek ocznych respondentów podczas przeglądania stron WWW).