7 października 2009 17:12 | ID: 60589
27 marca 2014 10:53 | ID: 1098085
Też mi się zdarzyło. Zaplaciłam ponad 30 zł. a ciuszek nie doszedł, z tym że mialam stały kontakt ze sprzedającym,który okazał się bardzo mało ugodowy. Ze względu na problemy w hurtowni było spore opóźnienie - ponad 2 m-ce - w tym czasie zdąrzyłam się wyprowadzić z miejsca gdzie miała być nadana paczka. Mimo wielu próśb o zmianę adresu wysyłki-sprzedający nie chciał tego uznać, nie bylo mowy o zwrocie pieniędzy.
W rezultacie wystawiłam negatywny komentarz, zgłosiłam allegro,które równiez ukarało sprzedającego. Okazalo się,że jestem kolejną osobą,która swojego ciuszka nnie dostała. Więc ostrzegam przed firmą Japan Style
To chyba powiem córce o tym, że można zgłosić to komuś na allegro, że sprzedający nie chce uznać reklamacji niczym jej nie uzasadniajac... Trzeba wszędzie uderzać bo kwota jest zbyt duża by ot tak sobie odpuścić...
A negatywny komentarz po zakończeniu sprawy na pewno napisze...
Tak są specjalne procedury,które wewnetrznie stosuje allegro. Mogą nawet zablokowac konto sprzedającemu,więc mozna go postraszyć i ewentualnie zadziałać z allegro
27 marca 2014 10:56 | ID: 1098088
Dziękuję DAGMARO za informację - powiem o tym córce...
Nie masz konta? Zaloguj się, aby tworzyć nowe wątki i dyskutować na forum.